Офісний переїзд самотужки – це зайві витрати коштів з бюджету компанії, втрата робочого часу і як наслідок зниження прибутку та відставання у виконання плану працівниками.

Правильно організований офісний переїзд потребує певного досвіду та професійного переміщення дорогої сучасної техніки без втрат та збитків для компанії.

Спеціалізована транспортна компанія EA LOGISTIC надає повний комплекс логістичних послуг офісного переїзду.

Ми допоможемо вашій організації переїхати на нове робоче місце без шкоди для вашої організації, зберігши ефективну роботу колективу.

Здійснюємо переїзд офісу:

  • Для юридичних осіб
  • Для великих організацій та заводів
  • Приватних підприємців
  • Державних органів
  • Виставкові центри та форуми
  • Переміщення організацій, концернів, заводів та супермаркетів.

Офісний переїзд територіально можливий у таких напрямках:

  • Всередині міста Київ та будь-які інші населені пункти
  • По всій території України як у великі міста: Дніпро, Харків, Одеса, Запоріжжя, Львів. Так і малонаселені області.
  • Переїзд до іншої країни
  • Міжнародний переїзд до країн Європи, СНД, Росії.
Про компанію
Міжнародна транспортна компанія

EA Logistic – міжнародна логістична компанія з філіями у Польщі та Китаї.

Ми використовуємо власний автопарк та партнерську мережу автомобілів по всій Україні та Європі.

Чіткість та швидкість перевезення забезпечуємо завдяки налагодженим за 8 років процесам та логістичній інфраструктурі:

  • власним СТО для вантажного транспорту;
  • мережі складських комплексів класу А у Польщі та Китаї.
проконсультуватися
Страховка на 5 мільйонів гривень покриває вартість найдорожчих вантажів
Відповідно до ліцензії EA Logistic має право перевозити всі види вантажів, включаючи небезпечні
Вантажний автомобіль може прибути вже протягом 2 годин
Що станеться після того, як ви залишите заявку?
Менеджер передзвонить та уточнить деталі перевезення
Надасть вам розрахунок вартості
Складе та підпише з вами договір
Машина подана в обумовлений час та місце
Автопарк
Машини вантажопідйомністю від 2,5 до 100 тонн
Машина потрібна прямо зараз?
Ми готові надати транспорт протягом 2 годин:
Зателефонуйте або залиште заявку
Погодьте тариф із менеджером
Менеджер надасть найближчий підходящий транспорт
Усі формальності завершимо після відправки
FAQ
Відповіді на часті запитання
Які методи оплати доступні?
Всі способи оплати: безготівковий розрахунок (з ПДВ та без ПДВ), готівковий, по карті
Чи можна сплатити на виплат?
Можна цей варіант ми погоджуємо в індивідуальному порядку
Машини обладнані GPS-навігаторами?
Так. На запит менеджер буде повідомляти вам, де знаходиться машина в кожний момент часу
Ви гарантуєте збереження вантажу?
Так. Матеріальна відповідальність за вантаж, що перевозиться, закріплена в договорі. Страхове покриття складає 5 млн гривень, і може бути збільшено на запит клієнта
За який час потрібно замовляти перевезення
За яку годину потрібно замовити перевезення
Ви займаєтеся розмитненням вантажу?
Так, у штаті є митний брокер, таким чином, ми забезпечуємо перевезення у/з-за кордону “під ключ”, без затримок на митниці
Залишились питання?
Напишіть нам, ми проконсультуємо та розрахуємо вартість перевезення

Як проходить процес переїзду офісу

Компанія EA LOGISTIC організує будь-який офісний переїзд “під ключ” у максимально стислі за ефективною схемою:

  • Формування заявки на переїзд офісу
  • Складання майбутньої схеми роботи, розробка плану дій
  • Підготовка маршруту для перевезення офісу
  • Підрахунок майна та опис цінностей
  • Демонтажні роботи
  • Підготовка оргтехніки, комп’ютерів, сейфів, документів та меблів для переміщення
  • Професійна упаковка
  • Підраховуємо обсяг вантажу та вагу
  • Підбираємо оптимальний транспортний засіб.
  • Підписуємо договір на надання послуг та матеріальну відповідальність
  • У призначену дату навантажуємо офісу професійними вантажниками
  • Повний супровід та моніторинг, забезпечення інформаційною підтримкою про пересування автотранспорту
  • Після прибуття на вказану адресу виконуємо розвантажувальні роботи, підняття на поверх та збирання меблів.
  • Прибирання зайвого сміття та пакувального матеріалу.
  • Наприкінці виконаної роботи надаємо акти, накладні та рахунок-фактуру.

Особливості перевезення офісу

З огляду на велику складність переїзду офісу та переміщення документації необхідно заздалегідь підготуватися до транспортування, враховуючи особливості перевезення:

  • Перевезення здійснюється в чистому вантажному автотранспорті зі спеціальними фіксуючими елементами та м’якою обшивкою
  • Переміщення сейфа та архіву документів потребує спеціальних ременів-кріплень, а також кран для сходів.
  • При необхідності офісні речі, сейф та архів з документами можна відправити на склад транспортної компанії на зберігання та подальше транспортування.
  • Попередньо необхідно замовити пакувальний матеріал та коробки у транспортній компанії
  • Якщо переїзд офісу планується не скоро – можна заздалегідь підготуватися до транспортування і виділення бюджету на переміщення: скласти зручний графік, підібрати маршрут і забронювати вантажівку. /li>
  • Автомобільні заводи, виробництво обладнання перевозиться у великогабаритних фурах.
  • Необхідно заздалегідь подбати про план розміщення техніки, оф існуючої меблів і сейфа на новому місці.
  • Маркування коробок і речей відповідно до нового розміщення на плані, для більш швидкого розвантаження коробок відповідно до нумерації.
  • Подбайте заздалегідь про графік роботи нового офісного місця , час в’їзду та виїзду, дозвіл на в’їзд вантажного транспорту на територію підприємства або бізнес-центру.

Всі спроби самостійного перевезення оргтехніки та офісних меблів можуть закінчитися поломкою, псуванням офісного майна, втратою цінної документації.

При відсутності професійної робочої сили, монтажників та навантажувачів переїзд займе багато часу на розвантаження та встановлення комп’ютерного обладнання, а значить збільшить простий та втрату прибутку як для малого бізнесу, так і для великого підприємства.

Переваги співпраці з нами

Організація переїзду спеціалізованою транспортною компанією має низку переваг:

Якщо вам знадобився терміновий офісний переїзд у максимально короткий термін без відриву від роботи співробітників – транспортна компанія EA LOGISTIC бере на себе комплекс заходів щодо перевезення офісних меблів та страхування вантажу з мінімальними втратами робочого часу.

Вартість послуг

Ціна на офісний переїзд залежить від комплексу послуг:

Для переїзду офісу в межах міста, розраховується вартість орендованого транспорту погодинна.

Маршрут для офісного переїзду в інше місто або країну підраховується за км пройденого шляху.

Залежно від кількості вантажників, що надаються, та їх використаний робочий час – оплата проводиться за годинами.

Підняття на поверх, збирання/розбирання меблів, демонтаж та монтаж жалюзі, плазмового екрану, проектора, демонстраційної техніки.

Вся цінна та тендітна техніка запечатується у професійне пакування, документація у захисну тару з повним описом. Для кожного типу майна є певний тип пакувального матеріалу.

При переїзді офісу всі перераховані вище послуги входять до основного тарифу “під ключ”.

Індивідуальний підхід до кожного клієнта

Ми розглядаємо кожну заявку індивідуально, надаючи найоптимальнішу ціну на офісний переїзд, дотримуючись виділеного бюджету від компанії.

Довірити офісний переїзд транспортної компанії означає:

За більш детальною інформацією та консультацією офісного переїзду – залиште контактні дані на сайті EA LOGISTIC та менеджери за заявками передзвонять вам у будь-яку точку світу.

Главная
Свяжитесь с нами
Залишити заявку
Поставити питання менеджеру
Дякуємо за звернення. Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом.
EA Logistic
проспект Петра Григоренка, 22/20 02055 Київ
+380500755055, office@ea-logistic.com.ua