Людина, яка вирішила змінити місце проживання і переїхати в іншу країну, зазвичай відчуває тягар величезної відповідальності та стрес. Адже переїзд – це завжди клопіткий та трудомісткий процес. Потрібно не лише зібрати речі та правильно їх упакувати, а й оформити безліч документів. Також слід подбати про транспорт. Складність організації перевезення речей за кордон – це не лише розбирання меблів, упаковка одягу чи демонтаж картин. Це також підбір транспорту особливо вантажу, складання маршруту доставки, оформлення пакета документів для митниці.
Міжнародні квартирні переїзди = фінансові витрати. Враховується вага та обсяг вантажу, дальність дороги, допомога в упаковці речей згідно з технічними вимогами. Потрібно підготувати перелік особистих речей для оформлення на кордоні.
Перевезення речей в іншу країну за допомогою автотранспорту – це найнадійніший і найдоступніший варіант. Речі можна доставити просто під двері будинку. Але підготуватися до переїзду слід заздалегідь. Зокрема, слід ознайомитись зі списком речей, які вважаються особистими:
Алкоголь, цигарки, габаритні інструменти та техніка, транспортні засоби комерційного призначення не входять до списку особистих речей. Антикваріат та інші цінності можуть перевозитися лише за наявності права власності на предмет та спеціального дозволу Міністерства культури України.
EA Logistic – міжнародна логістична компанія з філіями в Польщі та Китаї.
Ми використовуємо власний автопарк і партнерську мережу автомобілів по всій Україні та в Європі.
Чіткість і швидкість перевезення забезпечуємо завдяки налагодженим за 10 років процесам і логістичній інфраструктурі:
Грамотно влаштувати міжнародний переїзд особистих речей може лише професійна транспортна компанія. Адже слід врахувати всі можливі небезпеки та правильно оформити документи. Деякі компанії також пропонують послуги складської логістики, якщо клієнт не може вчасно забрати свій вантаж. Відправлення речей за кордон, основні етапи:
Після прибуття відбувається розвантаження майна та розпакування. Необхідно одразу оглянути весь товар, щоб потім не було жодних претензій до компанії. У разі пошкодження складається акт та виплачується компенсація.
Ми маємо великий досвід в організації міжнародних перевезень. Допомагаємо з оформленням необхідних документів, маємо власний автопарк, підбираємо оптимальний транспортний засіб. Кожна машина має GPS навігатор, що дозволяє встановити точне місцезнаходження вантажівки. Щоб замовити послугу, достатньо вказати свої контактні дані на веб-сторінці компанії і вже за кілька хвилин з вами зв’яжеться менеджер. Сплатити послугу можна готівкою, переказати кошти на банківську картку або зробити безготівковий розрахунок.